«فورد در برابر فراری» در شبکه نمایش روایت یک جدایی «در انتهای شب» پخش مسابقه «قهرمان» از تلویزیون پایان نگارش فیلم نامه سریال «محله چینی‌ها» دیوید فینچر «زندگی و زندگی» در راه روسیه حسن پورشیرازی بهترین بازیگر جشنواره ترانسیلوانیا شد حکایت ۳ عابر و جهان بینی برعکس پیرمرد نابینا درباره قدرت الله ایزدی، کمدین اصفهانی که عشق امام رضا(ع) زندگی‌اش را دگرگون کرد مینی‌بوس تبلیغاتی نگاهی به نمایشگاه «وضوح ناقص» در نگارخانه آسمان مشهد | آدم‌هایی که خودشان را به یک شیشه نازک مات نزدیک می‌کنند معرفی اعضای هیئت داوری بخش عکس جشنواره «مهروشید» + اعلام اسامی راه‌یافتگان روکشی مهوع با رنگ‌های شاد! | درباره «سال گربه» فیلم جدید مصطفی تقی زاده جزئیات فروش سینما‌های خراسان رضوی در خرداد ماه ۱۴۰۳+اینفوگرافی مادری که خودش ناف را قیچی می‌زند نقد و بررسی کتاب «زبان اینترنتی فارسی» معرفی نامزد‌های ایرانی جایزه آلما مقایسه دیدگاه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره فرهنگ و ادبیات حادثه وحشتناک برای «حمیدرضا ترکاشوند» خوانند‌بازیگر «کوچه عاشقی» روی صحنه
سرخط خبرها

هدف رویداد هم آفرینی دعوت ۲ نمایش خدمات شهید رئیسی است

  • کد خبر: ۲۳۳۶۰۷
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸
هدف رویداد هم آفرینی دعوت ۲ نمایش خدمات شهید رئیسی است
فرمانده ناحیه مقاومت عمار مشهد گفت: هدف برگزاری رویداد هم آفرینی دعوت ۲ نمایش خدمات شهید رئیسی به مردم در فضای مجازی است.

هادی باادب در گفتگو با شهرآرانیوز در حاشیه برگزاری رویداد هم آفرینی دعوت ۲ اظهار کرد: نخستین رویداد هم آفرینی دعوت که سال گذشته در ایام منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور جمعی از هنرمندان جوان و نوجوان برگزار شد به لطف خدا در جهت مشارکت حداکثری مردم گام برداشت و رویداد تاثیرگذاری بود.

با ادب بیان کرد: رویداد هم آفرینی دعوت ۲ نیز که امروز و فردا در حال برگزاری است با تکیه بر تجربه گذشته سعی شده به محتوای مطلوب تری دست یابد.

وی با اشاره به محور رویداد ابراز کرد: در این رویداد شرکت کنندگان به تولید محتوا‌های تصویری با محوریت معرفی شاخصه‌های خدمت در دولت شهید رئیسی می‌پردازند. انتخاب این موضوع از چند جهت مورد توجه است؛ نخست بخاطر احساس تکلیفی است که در شرایط فعلی نسبت به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری داریم.

باادب افزود: دومین دلیل فرمایشات مقام معظم رهبری است که بعد از شهادت آیت الله رئیسی، در جایی به مظلومیت ایشان اشاره کردند و گفتند «دلم برای رئیسی سوخت» از این رو این تکلیف را بر خود احساس کردیم در ایامی که ختم به انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد خدمات این شهید عزیز را به تصویر بکشیم. دولت شهید رئیسی در مدتی کوتاه خدمات شایانی را برای مردم داشتند که باید رسانه‌ای شود.

وی اهداف برگزاری این رویداد را اینگونه برشمرد: هدف از برگزاری رویداد هم آفرینی دعوت ۲ این است که خدمات شهید رئیسی دیده شود تا باری که بر زمین مانده را به مقصد برسانیم و خدمات ایشان را در فضای مجازی به مردم معرفی کنیم.

با ادب ادامه داد: نگاه به آینده مطلوب کشور نیز بخش دیگری از اهداف محتوایی این رویداد است تا آن را به عموم مردم نشان دهیم و تبیین کنیم که خدمات شهید رئیسی چقدر می‌تواند ایران را به وضعیت مطلوب برساند. نشان دادن وضعیت مطلوب باعث می‌شود مردم در انتخابات پیش رو، قدرت انتخاب و تشخیص بهتری داشته باشند تا به انتخاب اصلح ختم شود و کشور در همان مسیر قبلی که شهید جمهور ایجاد کردند، راه خود را ادامه دهد و در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی گام برداریم.

گفتنی است دومین رویداد هم آفرینی دعوت ویژه تولید محتوا با محوریت شاخصه‌های خدمت در دولت شهید آیت الله رئیسی به همت سازمان بسیج شهرداری مشهد و سپاه ناحیه عمار مشهد با حضور ۱۶۰ شرکت کننده مشهدی و استانی ۲۴ و ۲۵ خردادماه سال جاری در کارخانه نوآوری و خلاقیت مشهد برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->